Back
סיפורי לוואצה
alt alt

המסע של Lavazza להשגת קַיָּמוּת

אנחנו רוצים שכל כוס קפה תהיה חוויה ייחודית, חדשנית ובת קיימא

5 דקות

מאז שנת 1935 Lavazza אימצה חזון המעמיד בראש סדר העדיפויות את המורשת הכלכלית, האנושית, התרבותית והסביבתית של המדינות שבהן אנו פועלים וממשיכים לפעול.

כבר מההתחלה, המטרה של קבוצת Lavazza היא לשלב מצוינות, קַיָּמוּת וחדשנות כדי להבטיח את איכות הקפה הגבוהה ביותר תוך מזעור ההשפעה הסביבתית ככל האפשר.

בכך היא הפכה כל ספל קפה לחוויה ייחודית וידידותית לסביבה, כזו שהצרכנים יוכלו ליהנות ממנה בכל עת בלי להתפשר על איכותה. 

המחויבות שלנו לקַיָּמוּת

המניפסט Blend for Better של קבוצת Lavazza מייצג את המחויבות שלנו ליעדי  פיתוח בר-קיימא (SDGs) של סדר היום של האו"ם לשנת 2030. המניפסט מדבר באופן ישיר על השאיפה שלנו לא רק לייצר קפה באיכות מעולה, אלא לעשות זאת בצורה בת קיימא המשלבת את עקרונות הקַיָּמוּת בכל הפעילויות והתהליכים שלנו.

כאשר קבוצת Lavazza יצאה למסע לשילוב עקרונות אלה בפעילותה, אחד המאמצים המשמעותיים ביותר שלנו היה ליצור השפעה חיובית ברמה החברתית, הכלכלית והסביבתית באמצעות ייצור מוצרים בני קיימא. כך, למשל, אחד המוצרים בני הקיימא הפופולריים ביותר שלנו הוא הקפסולות האקולוגיות של Lavazza. קפסולות אלו עשויות מביופולימר הניתן למיחזור בקומפוסט, והכי חשוב, הן מתכלות תוך 180 יום, אם הן מטופלות כראוי.

מאמץ נוסף וראוי לציון לאורך המסע הזה היה תמיכתה של Lavazza, הן כלכלית והן באמצעים אחרים, בפרויקטים של פיתוח בר-קיימא  שנועדו לשפר את תנאי העבודה והחיים בקהילות המקומיות שבהן אנו פועלים. מכיוון שהבסיס של כל פרויקט של קבוצת Lavazza הוא תמיד האנשים העובדים בו, אנו מקווים שבאמצעות היוזמות שלנו נוכל לטפח סביבת עבודה שתגן עליהם, על איכות חייהם, ועל בני משפחותיהם.

ההסמכות שלנו

מלבד הפרויקטים והיוזמות הרבים של קבוצת Lavazza, הממחישים את הגישה החדשנית והאחראית שלנו לסביבה, אנו גאים לציין כמה מההישגים החשובים ביותר שלנו -  ההסמכות שלנו. עבדנו בנחישות, הקדשנו זמן ומשאבים יקרים, כדי להשיג כל אחד ואחד מהם.

· Rainforest Alliance (ברית יערות הגשם): ההסמכה הזאת פירושה שאנו מחויבים להציע מוצרים מחוות עם אישור של ברית יערות הגשם. חותם חשוב זה הוא סמל למותגים ועסקים המחויבים לעודד פיתוח כלכלי, לבנות קהילות עמידות ולהגן על הסביבה שלנו.
 

· TÜV Austria Product Certification (הסמכת מוצר של TÜV אוסטריה): הסמכה זו מהווה אישור לכך שמוצרים דוגמת הקפסולות האקולוגיות של Lavazza ניתנות למיחזור בקומפוסט באופן תעשייתי מכיוון שהן תואמות לתקן הבינלאומי EN 13432, כפי שמוצג בהסמכה של TÜV Austria. למוצרים עם הסמכה של TÜV AUSTRIA יש לרוב יתרון תחרותי משמעותי מכיוון שהם מספקים הוכחה אובייקטיבית לאיכות המוצר.

· Organic certification (הסמכה אורגנית): הסמכה זו ניתנת למותגים ועסקים המציעים מוצר שנקטף בהתאם לתהליכי הייצור המפורטים בתקנות האיחוד האירופי לחקלאות אורגנית.

·  WELL Health-Safety Rating certification (הסמכת WELL לדירוג בטיחות-בריאות): קבוצת Lavazza אימצה את WELL Health-Safety כפרוטוקול שיש לאמץ כדי להגן על כל מי שנמצא במתחמים שלה. המבנים עם ההסמכה הזו מסומנים באמצעות השלט WELL Health-Safety Rating בכניסה. עם זאת, כל האתרים של קבוצת Lavazza ברחבי העולם מייצגים את הערכים של איכות, בטיחות, יופי ושְׁלוֹמוּת

· הסמכת LEED®: הסמכת The Leadership in Energy and Environmental Design (מנהיגות בתכנון אנרגיה ועיצוב סביבתי) היא הפרס המפורסם ביותר בעולם על ביצועים בתחום האנרגיה והסביבה. בניין Nuvola Lavazza, מרכז הניהול התאגידי החדש של Lavazza, כבר השיג הסמכת LEED® ברמת פלטינה, אחת מרמות ההסמכה הגבוהות ביותר. זהו כיום אחד הבניינים בני הקיימא ביותר בעולם

שירות לקוחות

זקוקים לעזרה? עיינו בשאלות הנפוצות שלנו או צרו עמנו קשר.

FLAGSHIP STORE

ליהנות מחוויית Lavazza אותנטית בחנויות שלנו.