Back
סיפורי לוואצה
alt alt

שותפות לעתיד טוב יותר

לאחר 20 שנה של שיתוף פעולה, Lavazza היא החברה השותפה הוותיקה ביותר של Save the Children.

מאת צוות Lavazza 2-3 דקות

ב-20 השנים האחרונות קרן Lavazza עובדת עם ארגון הסיוע ההומניטרי Save the Children במטרה לשפר את חייהם של נערים ונערות צעירים באמצעות הענקת חינוך, שירותי בריאות והזדמנויות כלכליות טובים יותר. 

Save the Children הוא ארגון ללא מטרות רווח המעסיק 25,000 אנשי צוות מסורים ב-122 מדינות, ומזה למעלה מ-100 שנים נלחם כדי להציל ילדים בסיכון ולהבטיח את עתידם. 

מאז 2001, Lavazza ו-Save the Children שיתפו פעולה ביוזמות שונות בתשע מדינות שונות: איטליה, תימן, אינדונזיה, נפאל, הודו, חוף השנהב, סין, וייטנאם ומיאנמר. יוזמות אלה מתמקדות בעיקר בצמצום מצבי חירום, קידום בריאותן של אימהות וילדיהן, תמיכה בבני נוער וקליטת מהגרים קטינים.  

בשנים הראשונות השותפות התמקדה בתמיכה בנפגעי סכסוכים, מצבי חירום הומניטריים או מצוקה, כגון נפגעי רעידות אדמה באיטליה ובנפאל ונפגעי הצונאמי באינדונזיה. בהמשך, השותפות החלה לתמוך בפיתוח תוכניות בריאות ותזונה במדינות מתפתחות כגון הודו, אתיופיה ומיאנמר.  

עם הזמן, השותפות התחזקה על ידי תמיכה בתוכניות להגנה על זכויות ילדים ותמיכה בזכויות הילד ועקרונות עסקיים, זוהי מערכת העקרונות המקיפה הראשונה המציגה לחברות עסקיות הנחיות כיצד לכבד ולתמוך בזכויות של ילדים במקום העבודה, בשוק ובקהילה.

שותפות לכל החיים: הפרויקטים הנוכחיים שלנו

כיום, חלק חשוב משותפות ארוכת שנים זו הוא התרומה לתוכניות בינלאומיות כגון New Horizons (אופקים חדשים) שמטרתן לספק לצעירים הכשרה מקצועית שתסייע להם למצוא בעתיד עבודה במקצוע שהם למדו.  

A Cup of Learning (ספל של למידה), תוכנית בינלאומית ש-Lavazza מיישמת גם היא חלק מהיוזמה, ובמסגרתה המומחים שלנו משתפים באופן ישיר ואישי את הידע והאנרגיה שלהם בהכשרה ובמתן יסודות מעשיים ל-120 צעירים במטרה להפוך אותם לבריסטות מקצועיים, וכעת הם קיבלו הסמכה מקצועית. 

אנו ב-Lavazza מאמינים בכל לב שלכל ילד שמורה הזכות לגדול בצורה בריאה ובתנאים בטוחים, והשותפות ארוכת השנים שלנו עם Save the Children מעידה על כך. חשוב מכך, שותפות זו הייתה המפתח לשינוי חייהם של אלפי ילדים שהאפשרות שלהם לקבל השכלה העניקה להם השקפה שונה על החיים.

שירות לקוחות

זקוקים לעזרה? עיינו בשאלות הנפוצות שלנו או צרו עמנו קשר.

FLAGSHIP STORE

ליהנות מחוויית Lavazza אותנטית בחנויות שלנו.