Business
FOOD SERVICE SOLUTIONS
@BUSINESS SOLUTIONS
alt alt

חשיבות הקפה בתקופה הזו

העבודה מרחוק הובילה לגילוי מחדש של הנאות קטנות, במיוחד בעולם הקפה.

5 דקות

מצב החירום של נגיף הקורונה גרם לחברה שאנחנו חיים בה להטמיע שיטות עבודה מרחוק. זה היה כוח מניע עיקרי בהאצת תהליך הדיגיטציה, וכתוצאה מכך, דרך העבודה שלנו הפכה לחכמה יותר וכך גם הפסקות הקפה שלנו. 

במהלך התקופה הסוערת הזו, טקס הפסקת הקפה התפתח משמעותית. הטקס עדיין נחשב לחלק חיוני בסדר היום של רוב האנשים, בנוסף, הוא הפך לסוג של נחמה, דרך לפנק את עצמך לאחר יום ארוך של עבודה מרחוק. זה הפך לאחת מפעילויות הפנאי היומיומיות שהכי מצפים להן.

עבודה מרחוק גרמה לנו למצוא דרכים חדשות ויצירתיות לחלוק רגעים יומיומיים דרך המסך. מכיוון שאנחנו כבר לא יכולים להיפגש בבתי קפה וליהנות מכוס קפה טובה עם עמיתינו, נוצר ההרגל של קפה וירטואלי כדי שנוכל להמשיך להשתתף בטקס המשרדי הקדוש שהוא הפסקת הקפה של אמצע היום.

כיצד השפיעה המגפה על הדרך בה אנו חווים את חיי היום-יום שלנו

עבודה מרחוק שינתה באופן עמוק את ההרגלים היומיומיים שלנו, כולל אלה הקשורים לצריכת קפה, במיוחד בקרב איטלקים.

בעבר, היינו שותים את ספל הקפה של לפני העבודה על-הדרך ובעמידה.  כיום, הטקס של הכנת הקפה הראשון של היום מסמל רגע חשוב של תחושת שייכות.  לפני המגפה, היינו כל כך עסוקים בחיינו העמוסים, אבל העבודה מרחוק אפשרה לנו לגלות מחדש הרגלים שנטשנו מזה זמן מה, כמו למשל לקחת זמן בבוקר כדי ליהנות באמת מספל הקפה האהוב עלינו. 

איך עבודה מרחוק שינתה את הרגלי היום-יום שלנו

עבודה מרחוק שינתה את הגישה שלנו לטעמים חדשים, היא עזרה לנו לגלות מחדש את טעם הקפה הביתי. הדקות הללו של לפני תחילת יום העבודה משמשות עכשיו להכנת מתכונים שתוכלו למצוא בבתי הקפה הטובים ביותר.

כאשר בידינו יותר זמן פנוי, אפשרויות הקפה שלנו הן אינסופיות.

עכשיו אתם יכולים ליהנות מהקפה שלכם (קצר, ארוך, מקיאטו חם או קר, נטול קפאין, מריר, בספל גדול, בכוס זכוכית, קר או עם קצפת) בכל שעות היום ומתי שרק תרצו.

הרגלים חדשים שנוצרו

בעבודה מרחוק נולד טרנד נוסף: הקמת פינת קפה ביתית מושלמת.

יש כיום דגש גדול על הקמת חלל בבית בו כל אחד יכול ליהנות מהפסקת הקפה שלו. פינת הקפה הזו מכילה לרוב מכונת קפה, ספלים בכל מיני גדלים, כפות, צלוחיות, קופסאות לקפסולות ולאבקות, סוכר, מדפים לחטיפים וביסקוויטים, ואחרון חביב, קפה באיכות גבוהה.

בין אם זה ספל הקפה ההכרחי בבוקר או הפסקת קפה הכרחית של אחר הצהריים, השגרה החדשה הובילה אותנו למצוא דרכים חדשות ליהנות מהפסקת קפה נעימה בשלווה מוחלטת.

שירות לקוחות

זקוקים לעזרה? עיינו בשאלות הנפוצות שלנו או צרו עמנו קשר.

TRAINING CENTER

גלה עוד על רשת בתי הספר לקפה העולמית שלנו.