Back
סיפורי לוואצה
ALT alt

לוח השנה Lavazza 2020 מאת דיוויד לה-שאפל

הצלם הסוריאליסטי וההיפר-מודרני ו-Earth CelebrAction שלו, לוח השנה Lavazza 2020

מאת צוות Lavazza 3 דקות

"אני מאמין בשפה חזותית שצריכה להיות חזקה כמו המילה הכתובה".


אלה המילים של דיוויד לה-שאפל, אומן וצלם אמריקאי של לוח השנה של Lavazza לשנת 2020.

דייוויד לה-שאפל, שנולד בקונטיקט ב-1963, הפך לאחד הצלמים המפורסמים ביותר בעולם ופרסם אנתולוגיה של ספרים כולל LaChapelle Land (1996), Hotel LaChapelle (1999), Heaven to Hell (2006), Lost and Found (2017) וכן Good News (2017). הוא גם עבד במקביל על קליפים, סרטים ופרויקטים בימתיים. סרטו העלילתי Rize מ-2005 הוקרן בבתי הקולנוע ב-17 מדינות. רבות מיצירות הסטילס והקולנוע שלו הפכו לארכיטיפים אייקוניים של התרבות האמריקאית במאה ה-21

במהלך 30 השנים האחרונות הציג לה-שאפל תערוכות בגלריות ובמוזאונים ברחבי העולם, כולל בגלריית הדיוקנאות הלאומית בלונדון ובמוזאון ד'אורסיי בפריז, וכן תערוכות יחיד גדולות ב-La Venaria Reale בטורינו בשנת 2019, והרשימה עוד ארוכה.

הניו יורק טיימס כתב עליו ב-1991: "לה-שאפל בוודאי ישפיע על היצירות של דור חדש... ממש כפי שאבדון (Avedon) היה המבשר של מה שאנו רגילים לראות היום".


Lavazza ודייוויד לה-שאפל

Lavazza ולה-שאפל שיתפו פעולה בפעם הראשונה ב-2002, כאשר Lavazza הזמינה את האומן   ליצור את לוח השנה של אותה שנה, "Espresso &Fun" (אספרסו וכיף).

ב-2012 הצלם היה אחד מכוכבי The Lavazzers (הלוואצרים), לוח השנה שחגג את עבודותיהם של 12 אומני צילום.

דרכיהם של דיוויד לה-שאפל ו-Lavazza הצטלבו שוב ב-2020, כאשר Lavazza הפקידה בידי דיוויד את יצירת לוח השנה של 2020, שנוצר בהוואי.

אחד הצילומים הבולטים בלוח השנה של Lavazza 2020 הוא Realize (הבנה), שהוצג במהלך תערוכת Atti Divini (אטי דיוויני), ומייצג גם הזמנה וגם אזהרה על יופיו של כדור הארץ שלנו והסיכונים העומדים בפניו.

"לה-שאפל הצליח לתת פרשנות לערכים שאנחנו מאוד מאמינים בהם וזו הייתה זכות לעבוד איתו. ניסינו לדבר על החשיבות של החיבור מחדש עם הטבע".

פרנצ'סקה לוואצה

EARTH CELEBRACTION: גלו את לוח השנה של 2020

Earth CelebrAction (חגיגה-פעולה למען כדור הארץ) הוא שמו של לוח השנה Lavazza 2020, שמטרתו לכבד את הקשר בין האדם לטבע תוך קידום סדרת אמצעים להגנה עליו.

לוח השנה מנצל את היופי של האומנות כאמצעי יעיל להעלאת המודעות ולהנעת אנשים לפעולה.

הביטויים הנלווים לתמונות יוצאות הדופן של דיוויד לה-שאפל נועדו להעביר את החשיבות והדחיפות של לקיחת אחריות על האנשים ועל העולם בו אנו חיים.

הבחירה במילה "שינוי" לחודש דצמבר, החודש האחרון של לוח השנה, לא הייתה מקרית -היא נועדה לשמש גם כיעד לשאוף אליו וגם קריאה לנקוט צעדים מוחשיים להשגתו.

שירות לקוחות

זקוקים לעזרה? עיינו בשאלות הנפוצות שלנו או צרו עמנו קשר.

FLAGSHIP STORE

ליהנות מחוויית Lavazza אותנטית בחנויות שלנו.