Back
סיפורי לוואצה
tennis Nitto ATP tennis Nitto ATP

Lavazza וטניס: שילוב מנצח

מאת צוות Lavazza 2-3 דקות

Lavazza נשארה נאמנה למשימתה להפיץ את  תרבות הקפה של איטליה בכל העולם, להשתתף באירועי הטניס היוקרתיים ביותר בעולם, ולבחור במקביל שגרירים רשמיים מבין שחקני הטניס המפורסמים ביותר.

שני עולמות שונים משתלבים במסורת ארוכת שנים כדי להשיג הגשה מושלמת: Lavazza וטניס. Lavazza תומכת באירועי הטניס החשובים ביותר בעולם כבר למעלה מעשור, מווימבלדון ואליפות צרפת הפתוחה ( רולאן גארוס), ועד אליפות ארה"ב הפתוחה ואליפות אוסטרליה הפתוחה. בנוסף לארבעת טורנירי הגראנד סלאם,  והטורנירים הגרמניים המתקיימים בשטוטגרט ובהמבורג, Lavazza הפכה גם לשותף פלטינום בגמרNitto ATP 2021-2025 בטורינו, מחויבות המשקפת את הקשר החזק בין החברה לעיר המוצא שלה. אנחנו נמצאים כבר למעלה מעשור בטורנירים היוקרתיים ביותר במעגל הטניס העולמי כי קפה טוב הוא כמו כדור טניס שנשאר בתוך תחומי המגרש: זה דורש דיוק, תשומת לב לפרטים וחיפוש אחר מצוינות, וקפה הוא כשלעצמו מסורת וטקס מדויק, בדיוק כמו התורים בכניסה לווימבלדון או הכנת החמר האדום ברולאן גארוס.

דור חדש של טניסאים ושגרירים

בהמשך, המותג מתכוון למלא תפקיד מפתח עבור הדורות הצעירים של שחקני הטניס והאוהדים כאחד. עדות לכך היא המחויבות המורחבת של Lavazza לתת חסות לגמר ה-ATP של הדור הבא  ולכמה כישרונות טניס מתחילים ועולים. בין שגרירי המותג של Lavazza נמנים כישרון הטניס האיטלקי הצעיר יאניק סינר, הטניסאי הצעיר ביותר שזכה בתואר ATP שני - יחד עם לורנצו מוסטי ו לורנצו סוניגו - וכן השחקן האוסטרלי אלכס דה מינאור וכוכבות  הדור החדש אנג'ליק קרבר וג'והנה קונטה, מגרמניה ובריטניה.


התפקיד של Lavazza בטניס

שירות לקוחות

זקוקים לעזרה? עיינו בשאלות הנפוצות שלנו או צרו עמנו קשר.

FLAGSHIP STORE

ליהנות מחוויית Lavazza אותנטית בחנויות שלנו.