Back
סיפורי לוואצה
Lavazza Royal Ascot Lavazza Royal Ascot

Royal Ascot ו-Lavazza: חולקים את אותם ערכים

מאת צוות Lavazza 2-3 דקות

Lavazza מתגאה בהיותה  הקפה הרשמי של Ascot ו- Royal Ascot במשך שמונה שנים ברציפות. ב-14 ביוני 2022, רגע לפני פתיחת השערים של מסלול  מרוצי הסוסים היוקרתי Ascot , הבריסטות של Lavazza התכוננו לחלוט ולהגיש את  הקפה האיטלקי האותנטי שלנו במהלך חמשת הימים העמוסים של התחרות.

Lavazza דאגו להציע לצופי המרוצים תפריט עשיר של חוויות קפה, משוט  אספרסו קלאסי ועד  אספרסו מרטיני אופנתי, בזמן שהם נהנו מהאירוע הקיצי הבריטי הייחודי ב מקום שאין כמוהו בשום מקום אחר.

מסלול המרוצים Ascot Racecourse הוקם בשנת 1711 על ידי  המלכה אן, שרצתה מסלול מרוצי סוסים יוצא דופן שבו ניתן יהיה לרכב על הסוסים שלה מטירת ווינדזור הסמוכה.

מסלול המרוצים Ascot משתרע על פני כ-724 דונמים, ומלבד עשרים ימי מרוצים בשנה הוא מארח כיום הפקות סרטים וצילומי טלוויזיה, תערוכות, כנסים, חתונות ואירועים אחרים.


תשוקה למצוינות וחוויות מעולות בשילוב מושלם

השותפות בין Ascot ו-Lavazza מבוססת על  תשוקה הדדית ל מצוינות  ו חוויות מעולות. למעשה, בשמונה השנים האחרונות היא סיפקה את ההזדמנות ליצור  שילוב מושלם  בין טעם איטלקי אותנטי לבין  התרבות הבריטית המובהקת, ולהציע  רגעים  בלתי נשכחים לכל חובבי Ascot.

הקפה האיטלקי האותנטי של Lavazza מוגש במתחמי המרוצים לאורך כל השנה, כולל בסניפים הקבועים שלנו, כגון  Tierra Bar ו- Lavazza ב- 4 מסעדות, בנוסף  לעגלת Lavazza Martini ייעודית חדשה לגמרי.


שירות לקוחות

זקוקים לעזרה? עיינו בשאלות הנפוצות שלנו או צרו עמנו קשר.

FLAGSHIP STORE

ליהנות מחוויית Lavazza אותנטית בחנויות שלנו.