Back
סיפורי לוואצה
Lavazza כדורגל Lavazza כדורגל

Lavazza וכדורגל, איזה משחק

מאת צוות Lavazza 2-3 דקות

לעולם הקפה יש ערכים בסיסיים משותפים רבים עם עולם אירועי הספורט הגדולים: אינטראקציה חברתית, טקסיות, אנרגיה, מחויבות וחשיפה גלובלית. בין השותפויות השונות ש-Lavazza תמכה בהן לאורך השנים, בענפי ספורט מהשורה הראשונה דוגמת טניס, גולף, סקי ומרוצי סוסים, יש שותפות אחת מיוחדת עם עולם הכדורגל.

שיתוף הפעולה עם  יובנטוס, אחת הקבוצות המצליחות באיטליה ובאירופה, שבסיסה בטורינו, בדיוק כמו Lavazza, החל ב-8 בספטמבר 2020.

השותפות עם יובנטוס: שני מותגים אייקוניים עם אותם ערכים

ההכרזה על Lavazza כקפה הרשמי של הקבוצה שהחזיקה בתואר אלופת איטליה באותה תקופה התקיימה במטה שלנו בטורינו:   Nuvola Lavazza  . השותפות בין הביאנקונרי (הכינוי של יובנטוס) ל-Lavazza, שתיהן במקור מטורינו, הייתה בכל זאת אירוע גלובלי: שני מותגים, הממנפים חזון אסטרטגי וכישורי יזמות יוצאי דופן, שהצליחו ליצור ולייצא מודלים עסקיים מנצחים בעלי הכרה בינלאומית, ולהפוך לישויות מהשורה הראשונה בעולם.

שיתוף הפעולה חוגג את  המצוינות של טורינו, המוכרת כיום בכל רחבי העולם, שמקורה בעיקר בערכים המשותפים לשני המותגים האייקוניים:  המחויבות שלהם לחדשנות, תשוקה, מסורת וגישה הממוקדת באנשים, שבה אנשים הם הגיבורים האמיתיים של סיפור המצוינות.

ההסכם כולל שורה של פעילויות שיווקיות ותקשורתיות כגון הנראות של המותג Lavazza על המגרש במהלך משחקי  ה-Serie A (הליגה האיטלקית) וה קופה איטליה (הגביע האיטלקי) וב מרכז האימונים של יובנטוס, כמו גם הפעלות אחרות בערוצים דיגיטליים וחברתיים ושימוש בלוגו עבור ATL, BTL ובתקשורת באינטרנט. בנוסף, השותפות תכלול גם את נשות יובנטוס ואת עולם הספורט האלקטרוני באמצעות מספר יוזמות שונות.


חשוב לציין כי השותפות כוללת גם הגשה בלעדית של קפה Lavazza בכל הברים וחדרי האירוח של  אצטדיון Allianz בטורינו, כולם מצוידים ב עמדות קפה נוחות, וכן שימוש ב מכונות קפה Lavazza בכל Sky box (תא VIP) של האצטדיון ואפשרות להגשת קפה במלון  J Hotel.

 סרג'יו קראברו , סמנכ"ל השיווק של קבוצת Lavazza הדגיש את ההתמקדות של Lavazza בערכי הספורט, עמוד תווך מרכזי באסטרטגיה השיווקית של החברה, ואמר בשם המותג כי הוא גאה במיוחד לחתום על  שותפות רב שנתית כה יוקרתית, במיוחד לאור הקשר של שני המותגים לעיר טורינו.

השותפות עם ארסנל: תרבות ותשוקה

בנוסף לחיזוק השורשים המקומיים  שלה , קבוצת Lavazza גם חתמה בנובמבר 2018 וחידשה בשנת 2021 הסכם שותפות רב שנתי עם אחד המועדונים החשובים והמעוטרים ביותר בכדורגל הבריטי, קבוצת  ארסנל F.C. , שלפיו Lavazza תהיה "הקפה הרשמי" של הקבוצה. שיתוף הפעולה החדש הזה מפגיש לראשונה באופן רשמי קפה איטלקי אותנטי  עם כדורגל אנגלי נהדר.


מעניין, הקמת Lavazza והמועדון הבריטי התרחשו בערך באותו זמן: המסורת ארוכת השנים של Lavazza כחברה המייצרת קפה איטלקי אותנטי החלה ב- 1895, וארסנל הוקמה ב- 1886. Lavazza מאשרת מחדש את מחויבותה לתרבות, למסורת ולתשוקה, אותם הערכים ש'התותחנים' (Gunners) של ארסנל מגלמים בכל פעם שהם משחקים כדורגל.

השותפות בין Lavazza לארסנל מבטיחה שבשנים הבאות כל חובבי הכדורגל המבקרים באצטדיון האמירויות (Emirates Stadium) ובמרכז האימונים של הקבוצה יוכלו ליהנות מקפה Lavazza איכותי.

מתוך נאמנות ל'אני מאמין' שלה שדוגל בהכלה, Lavazza גם גאה בתמיכתה בקבוצת הנשים של ארסנל ב-2021, שותפות שחודשה לעונת 2022/2023.

שירות לקוחות

זקוקים לעזרה? עיינו בשאלות הנפוצות שלנו או צרו עמנו קשר.

FLAGSHIP STORE

ליהנות מחוויית Lavazza אותנטית בחנויות שלנו.