Back
סיפורי לוואצה
ALT alt

BEATRIZ GONZALEZ: המגע הנשי של המטבח העילי

ממקסיקו לפריז: סיפורה המדהים של ביאטריס גונזלס והמפגש שלה עם Lavazza.

מאת צוות Lavazza 2-3 דקות

השפיתהידועה ביאטריס גונזלס התלהבה מאוכל מאז שהייתה ילדה ונמשכה לעולם Top Gastronomy מגיל צעיר מאוד. כיום, המנות שלה נדיבות ועדינות תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. לשמחתה, יש אנשים שמרחיקים לכת ומתארים את המטבח שלה כנשי, וביאטריס יכולה רק להסכים.

תוכלו ליהנות מהמטבח שלה עם ספל אספרסו Lavazza במסעדת Neva Cuisine של השף גונזלס בפריז.

בואו לגלות איפה ואיך הכל התחיל!

ביאטריס גונזלס, במקור ממקסיקו, סיימה את לימודי הקולינריה שלה בצרפת. היא נרשמה ל-Institut Paul Bocuse בליון, ולאחר מכן סיימה התלמדות ב-InterContinental בקאן, ואז עוד אחת במסעדת Pierre Orsi. לאחר  שהתפרסמה בצרפת, גונזלס עזבה את ליון כדי ללמוד איטלקית, ובילתה שישה חודשים בפירנצה.

בזמן שהותה באיטליה היא התקבלה לעבודה ב-Lucas Carton, מסעדה בעלת שלושה כוכבי מישלן, והקריירה שלה נסקה במהירות. אלן סנדרנס, השף הראשי המפורסם של המסעדה, הפך אותה לבראסרי יוקרתי, וזכהבשני כוכבי מישלן לאחר השנה הראשונה. השפית הצעירה הקדישה את גופה ונשמתה לעמידה בקצב הקדחתני הזה במשך 5 שנים.

בגיל 26 הוצע לה תפקיד של סגנית סו-שף ב-La Grande Cascade. רעיון ההתפתחות האישית קסם לה והיא הצטרפה לצוות של השף פרדריק רובר. ארבע שנים מאוחר יותר, בליווי יאניק טראנשנט, השף-קונדיטור ב-La Grande Cascade, היא עזבה את המוסד היוקרתי כדי לפרוץ נתיב משלה.

את  המסעדה הראשונה שלה בפריז,  Neva, היא פתחה יחד עם בעלה מתיאו מרקנט וחברה השף יאניק, ולאחר שלוש שנים בלבד היא פתחה את המסעדה השנייה שלה, Coretta.

עם התרחבות הניסיון הקולינרי שלה, היא גם הפכה לשפית ב-Le Rive Droite, המסעדה המפורסמת בלה גרנד אפיסרי דה פריז (La Grande Epicerie de Paris).

שירות לקוחות

זקוקים לעזרה? עיינו בשאלות הנפוצות שלנו או צרו עמנו קשר.

FLAGSHIP STORE

ליהנות מחוויית Lavazza אותנטית בחנויות שלנו.